close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יש לכם סיכוי לעבודה מהבית?

מערכת שורשיד אדר, תשעג24/02/2013

המושג "לעבוד מהבית" הוא ללא ספק טרנד, אולם האם יש לכם סיכוי למצוא עבודה שכזו?

תגיות:

האם אתם יודעים שיותר ויותר אנשים מחפשים אחר עבודה שתאפשר להם את הגמישות שמעניקה העבודה מהבית?

ובכן, לא רק אנשים מחפשים עבודה מהבית, אלא גם חברות מחפשות סוג כזה של עובדים. ואכן, בימינו יותר ויותר חברות מחפשות אנשים שמוכנים ואף מעדיפים לעבוד מהבית. ומה הן מרוויחות מכך? בדרך זו החברות יכולות גם להגיע ליותר אנשים שהוסמכו לעבודה שהם מחפשים, וגם להקטין בו בזמן באופן משמעותי את כל התקורות של החברה. דמיינו לעצמכם שכאשר החברה מעסיקה עובדים שעובדים מהבית, כבר אין לה צורך לשלם את המחיר היקר שכרוך בשכירת משרדים שבהם יעבדו העובדים שלה (שכר דירה,

טלפון, מים, חשמל, ארנונה...).

במצב שכזה, יש יותר חברות שמציעות משרות שמתאימות לעוזרים משפטיים שרוצים לעבוד מהבית. לפיכך לעוזרים משפטיים יש הזדמנות נהדרת לעבוד מהבית. למעשה, יש אתרי אינטרנט רבים שמציעים עבודה בתחום המשפטי.

אם כאימא לילדים את בוחרת להישאר בבית ולגדל את הילדים, אבל בו בזמן את גם רוצה להגדיל את ההכנסה של המשפחה שלך, או אפילו אם את פשוט מבקשת להמשיך בקריירה שלך - זוהי האפשרות הטובה ביותר עבורך.

אם אתם סטודנטים, יש לכם אפשרות לעבוד מהבית ותוך כדי כך להמשיך את הלימודים. הדבר אפשרי לא רק בתחום המשפט אלא גם למשל בתחום הנדסת תכנה או בתחומי מדעי המחשב האחרים.

באמצעות עבודה מהבית תצליחו לזכות בטוב שבשני העולמות. כי תוכלו לעשות המון דברים נוספים תוך כדי העבודה מהבית. למרות שבוודאי תצטרכו לצאת לפעמים לפגישות עם המנהל שלכם, כי יהיה עליכם לספק את העבודה שעשיתם ולדבר עם המנהל על העבודה שבצעתם באופן אישי וחופשי – עדיין רוב העבודה יכולה להיעשות כשאתם בבית שלכם, לא צריך להתלבש במיוחד, ולא צריך לצאת לנסיעות מיגעות לעבודה.

דבר אחד חשוב לדעת, גם כאשר עובדים מהבית – לא תמיד הלחץ הולך להיות קל יותר. למעשה יכול להיות שהלחץ אף יגבר ויגיע מכל הכיוונים, וזה לא הלחץ שחווים בדרך כלל כשנמצאים בין כתלי הבית. הלחץ יכול לבוא מהילדים, מעבודות הבית היומיומיות, ויהיה עליכם לבצע את העבודה שלקחתם על עצמכם גם כשכל הלחצים האלה מופנים כלפיכם, ולתמרן ביניהם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה